sitter på ett stängsel, håller takten med foten.

Idag ska mina vänner komma över och äta en massa mat. Min pappa har lagat och haft sig. Undrar lite när han tänkte komma men jag ska nog duscha och slå honom en pling. Det är lite mycket att göra såhär precis innan så jag vet inte (förlåt allihop som kommer bli arga nu, i förväg) om jag hinner gå och rösta i kyrkovalet. Jag måste ju röja här hemma och sånt där. Det tar liksom sin lilla tid. Jaja.
Vaknade pigg som en lärka klockan åtta förresten. Det blir himla konstigt när man sover en hel dag sådär att försöka sova en natt också. Men det gick ju rätt bra trots allt.
Nu är det slut på ordbajs, nu ska jag duscha.
(Insåg nyss att det är sjukt mycket att plugga nu för tiden. Ekologiprov på onsdag, då ska vi också ha kollat klart på filmen - hur nu det ska hinnas med, Psykologiprov nästa måndag och då ska även reklamanalysen in. KUL!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0