happy birthday myself

Idag fyller jag 18 barre. Vi ska ut och äta, sen hem och äta gottigott, sen ska jag ut. Kalaskul ju!
Det kommer en hel massa bilder sen, snart, när jag har tid. Från i helgen vid Julias land, Joanna & Mattis party, veckan som gått och sånt. När jag har tid. Eventuellt efter den här helgen också. Då vi åker till GÖTEBORG för att kolla på HÅKAN HELLSTRÖM på fredag.
Apropå Håkan.
Gissa vem som ringde(!) och sa grattis till mig idag? Jodå. Labbe Grimelund, Håkans trummis. Helfina tjejer (Joanna och Andrea) hade smsat honom och bett honom ringa. Helkul att han gjorde det också, världens chock fick jag iallafall. Och nu har vi lite hemlisar som ingen annan får veta (råkade säga lite till Joanna men hon ska också knipa igen munnen). Hjälp hjälp så bra det kommer bli. Vojne vojne.
Nu: mat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0