crayons, beer, wine bottle opener, peanut, female symbol

Det ovan är allt som befinner sig runt min handled just nu. I en fin guldig kedja dinglar de små berlockerna och kittlar huden när jag rör handen lite.
Det har minsann varit en fin dag. Jag tror minsann min gräsplätt utanför huset blev besökt av 15 stycken fina vänner under eftermiddagen, det har ätits och ätits och druckits hallonsoda för fulla muggar och sugrör.
En fin sjal fick jag, den luktar kokostoppar efter att ha legat bredvid dem också, jag har fått 4 stora bubbliga badbomber, en drinkbok, fina vinglas och drinkglas, en dejt till New Moon, en underbart god kokosdoftande body milk, en 1kgs chokladboll, en månad spotify premium och nu tror jag att allt blivit uppradat.
Men mest spännande av allt: ett tandemhopp och en dyk med syrgastuber. Mamma mia hur ska JAG våga?! Har hoppat från trean ner i poolen men tandemhopp? Kommer bli sjukt. Det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot det.

Har förresten röstat idag också. Det var en annorlunda upplevelse.

Sen måste jag babbla lite mer om att denna vecka kommer vara helt konstigt upptagen fastän jag är helt ledig från skolan två dagar. Imorgon är det helt vanlig dag inklusive laga mat till familjen (dock blir det mest rester från idag) och tvätta men även plugga lite. På tisdag är jag ledig men jobbar halv tre-åtta. Onsdag har jag ekologiprov och går vanlig skoldag men jobbar halv tre-åtta. Torsdag är det vanlig skoldag från halv nio-fem och minimöte på kvällen. På fredag är jag ledig. Pust och stånk. Lördag och söndag jobbar jag halv nio-åtta varje dag. Heltrist helg faktiskt. Men väldigt nödvändigt när det är sista tiderna jag har på golfen.
(Det måste nämnas att jag har psykologiprov samt reklamanalys-inlämning på måndag nästa vecka så tisdag & fredag blir stora pluggdagar.)

Nu är det slut på tråkigt babbel. En fin bild avslutar detta inlägg, denna dag och vecka. Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0