come on skinny love just like the last year, pour a little salt we were never here.

Jag gör nog allt förutom det man ska på lektionerna. På Grafiska Kommunikationen skulle vi göra cd/bokomslag. Vilket var lite knepigt, så jag behövde liksom en bild av nåt slag. Gick in på flickr.com som vanligt. Men fastnade bara för en massa andra bilder. Helfina var de iochförsig, men inget för skolarbetet... Nåväl.
En promenix i det idylliska villaområdet och det tillagades couscous, mozzarella, sallad och tillochmed våfflor, ett litet kalas i sig. Med fyra fina tjejer och en katt som var det mjukaste jag känt på tror jag. Bra håltimme helt enkelt!
Därefter en lektion och en föreläsning på det, sen off to miniscouterna och sedan handla till Ropnäs i helgen. Mycket uträttat idag! Men nu: sömn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0