1280 ord och 1,5h senare.


Detta är vad jag åstadkommit. Är rätt nöjd, faktiskt. Fingrarna mest flög över tangenterna men observera, hörrni, att jag bland annat skrivit "Tillåt mig först att gäspa. Därefter blädda. Det finns ingenting i den här annonsen som får mig att vilja antingen titta på bilarna, vilken återförsäljare det är eller ens bry mig om de är billiga eller inte. Nej tack". Helfyndig är man ibland!
Nu ska jag ögna igenom engelskaartikeln och stryka under lite roliga saker. Därefter: stupa i säng. Denna vecka framtills onsdag = a living hell, så att säga.
Goodnight.

Kommentarer
Postat av: Anton ^^

Kan du fixa min hemtenta åt mig, vore snällt!

2009-09-27 @ 23:45:47
Postat av: anna

och vem 17 är du?

2009-09-28 @ 19:05:52
URL: http://logik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0