1 endaste dag kvar

Så är det. En dag, mindre än 24h nu, är det kvar på mitt artonde år. Sen firas att det är slut, och då tar mitt nittonde år vid. Jag fyller alltså 18 för er som inte hängde med i den kluriga svängen. Imorgon. Jag föddes på södersjukhuset klockan 00.10 så jag är verkligen 18 när jag vaknar till och med. Det gillar vi.

Idag ska Kärran krossa Värmdö i fussball på Zinken. Vi ska tydligen vara grönklädda men jag äger då ingen grön tröja eller ens jacka. Tror inte jag har något grönt klädesplagg. Men jag får väl heja på ändå! Måste dock gå mitt i alltihop för att åka till lidingö och jobba. Som vanligt på tisdagar. (Men imorgon slapp jag!)


Här var jag minsann ett helt år fyllda. Snygga snickarbrallor!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Nej vad söt! :) Jag dör lite. nu är det bara 2,5 timmar kvar ;)

2009-09-15 @ 21:26:41
URL: http://likeafairytale.blogg.se/
Postat av: fanny

OJ sicket sött barn!!!

2009-09-17 @ 20:42:09
URL: http://fannyd.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0