090925


Dagarna går och idag var det speciellt svårt att kliva upp. Igår efter minimötet gick vi till After... och sa bland annat hej till Filip bredvid och fick lyssna på fotbollsgalningar när Malmö gick från 0 till 3 mål på en timme.
Därefter mötte vi upp en hel drös med folk på Slussen och så åkte tåget mot Zoë och Telefonplan, helkul var det faktiskt hela kvällen, nattbuss hem vid 01 och trodde jag skulle få gå från sergels torg hem, i bästa fall från fridhemsplan och hem. Så hittar vi en konstig buss som visar sig gå så nära mig som tunnelbanan. Fantastiskt, då blev jag helglad!
Nu ska jag äta massa mat, sen plugga mediekommunikation och psykologi, därefter ska jag göra mig iordning för ikväll ska vi fira Fredrik. Kommer bli fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0