24 juni

Hej hej hemskt mycket hej!
 
Eftersom att 2014 började så bra så tänker jag att jag väl kan fortsätta med detta bloggande. Men på en annan rulle så att Sydafrika förevigt kan finnas kvar helt ostört (hääääär), kanske kan tyckas fjantigt men det är rätt gött att ha allt på samma ställe och inget annat liksom. 
 
Hursom! Sedan jag kom tillbaka från Sydafrika har jag väl i princip gjort nada. Förra onsdagen väntade mamma med blommor på Arlanda, och så tog vi taxi hem till Kungsholmen och potatisbulle-lunchen <3 att något så barnsligt och onyttig tkan vara så gottigt. Därefter promenerade vi en sväng till Fridhemsplan för inköp av ny kalender och lite sådant, samt en fika med min fina Andrea! Mycket kärt återseende. Kvällen avslutades med mamma och Thomas, skagenröra och bakad potatis! Alltså svensk mat ibland. Omnom.
 
På torsdagen åkte vi för att besöka Sydafrikanska ambassaden och säga att hejhej jag är tillbaka, typ. Därefter åkte vi ner till city och köpte en hårborste (fest) och äta lurre. Därefter: Dalarna!
 
 
Fiske, boule och mat i stora lass är vad midsommarhelgen bestod av. Fotbolls VM med dålig tv-mottagning mitt ute i skogen också, men det gjorde liksom inte så jättemycket.
 
Nåväl, nu är jag tillbaka i Estocolmo och har hunnit både fylla i ett fotoalbum med 104 bilder från Sydafrika (<3) samt storhandlat på Ica Maxi. Imorgon är det utbildning på Gröna Lund och sedan ska jag träffa fröken Persson, hurra för det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0