Uppdatering


En måndag när jag skulle vaccinera mig var soluppgången såhär najs!
 
Efter att vi lämnat in sista uppgiften fick även boken åka tillbaka, hejdååå termin 3!


Åt hejdå-middag med världens bästa tjejer weiii!
 
Packade ihop allt och låste med två lås. Pjuuuuh.


Innan jag helt lämnade småland så spenderade jag en helg med denna lilla parvel...


... denna lilla huligan ...


.. och denna, aka min syster! Mycket fin helg!


Langade näsblod på tåget tillbaka, fick tampong av tjejen i bistron. Jaddå!


Hämtade ut 140 bilder jag hade beställt, mycket nöjd! (Malin är söt heh!)


Köpte böcker inför alla restimmar och dötid.


Hittade en fantastisk nyckelring på Designtorget, wooh!


Och sist men inte minst, gårdagen spenderades i Bålsta med fröken Persson, på Åbergs Museum i kojan här ovan, samt hos familjen Persson med gottig mat och allt! Finfin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0