NOLLNING

Malin är kungen och syr på mina märken, untz! I väntan på att nollorna ska dyka upp...
 
Fint tält + nervöst gäng m nollor!
 
På torsdagskvällen var vi och kalasade på Stenladan, jag låtsades att jag kunde ratta de där knapparna.
 
Fredagen bjöd på poängjakt inkl klädsträck och bada i dammen, mmm. Kul att kolla på istället för att stå där halvnaken och simma genom dammen som förra året. På kvällen lekte vi massor av lekar och förfestade vid ängen, här är det korvkull!
 
Senare på kvällen så besökte vi Champsarna och deras tält där det fanns både rakapparater för frisörsalongen och bengaler. 
 
Det blev lördag och vi hade tipspromenad på dagen - för att ladda upp inför kvällen och ATO, lite såhär kände jag när man kom på hur mycket folk som skulle trängas och svettas och drägga runt. 
 
Det var onödigt att oroa sig pga var sjukligt fett! Untz untz hela kvällen och justja, vi förfestade hemma hos Fidde+utanför med beerpong. Mkt kult! På Vida Arena fick jag även en gratis kaffe + en gratis korv till Malin, lyckan var total. Övertalningsförmågan när man är på lyset = top notch.
 
Söndagen kom och detta var min bästa vän. Vi gjorde ett musikquiz inomhus istället för kubbturnering utomhus pga trasigt lås in till förrådet.
 
Och såhär spenderades söndagskvällen inkl lite tacos, mums. Somnade som en stock kl 22. Over n out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0