18:40

Bra saker som hänt:
* 25e idag!
* Jag har numera massor med mat i mitt kylskåp tack vare ovan.
* Det har varit amazing pre-höst väder idag, soligt och lite kyligt.
* Plöjde massor av artiklar idag = effektivitet är gött.
 
Annat som hänt:
* Härom dagen råkade jag hälla hallon i stekpannan och nästan juice i kaffet.
* ... samma dag råkade jag lämna mjölkpaketet på bordet och gick iväg på föreläsning...
* Satt supernöjd imorse med csn på kontot och skulle beställa en bok till nästa kurs = råkar på något vis beställa på faktura. Såatte... kunde ju ha gjort det närsomhelst.
 
 
MEN... nästa helg åker jag till Estocolmo! Jarrå!
 
Mkt fin bild från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0