sitter på pianot mellan flaskor glas och fimpar, blundar tills jag skymtar lyckan





Förra lördagen var det ingen vanlig dag, det var nämligen Linas födelsedaaaag! 24 hela år fyllde världens bästa brud och det firades med 15kg potatis (pga kvinnan älskar potatis hehe, å en flaska bubbel) och sedan en rolig kväll på Grace! Mycket bra lördag, och det bästa med att festa inne i stan stavas M c D o n a l d s <3

Sen blev det visst vardag igen och vi pluggade på med den internationella politiska ekonomin och dess teorier, i ett virrvarr mellan vitaminer och syltkakor. 

Efter en lång dag pga ovan nämnda ämne tyckte jag mig vara värd en varm choklad med grädde, mums!

Och ja, vad ska man säga. Växjö i ett nötskal, detta ena sekunden, efter en halvtimme var det sol och blå himmel. BESTÄM DIG VÄDRET! Vet ju ej vad jag ska klä på mig. Tack på förhand.

(Ps vi fick tillbaka tentan idag - godkänd wohooooooo!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0