15/10

Efter min lille skogspromenad i lördags bar det hem för dusch och fix. Vi skulle nämligen till Sivans! Förfest x2, och Amanda tappade bland annat sin iPhone i toaletten (SÅ KUL) så fick agera räddare och skriva Davids mobbenr på armen om hon skulle komma bort, hehe. Enda bilden från lördagen, var väl upptagen med att danza pauza, stanna till stängning och avsluta med en falafelrulle och JULMUST med min vapendragare Persson! 

Standard måndagsfrulle, ladda inför nya veckan, ohyes!

Måndagen bjöd även på 1 ton stress så satt hemma med 100 saker i huvudet och beslöt mig för att ta en promme runt Trummen istället, rätt fint ändå!

Imorse bjöd Växjö på dimma deluxe, inte ens kul. Såg knappt till huset mittemot och det ligger ändå 20 meter bort typ... Småland i mitt hjärta osv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0