sommarsittning

Igår var dagen kommen, dagen då vår sommarsittning skulle gå av stapeln. Jag och fröken Alhammar hade stått mitt i natten och kokat potatis till potatissalladen (som för övrigt blev sjukt god?!?! så nöjd!) och skrivit små hemliga uppdrag. När tiden var kommen slängde vi på oss våra fina sommaroutfits och kransar, traskade till Sivans och gjorde iordning där. Vi fick stor hjälp av PAX som styrde i köket, och alla ryckte verkligen in och hjälpte till när det behövdes. Jag och Sophia toastade och jag tycker det funkade fint!
 
Vi hade vårt eget bord och såhär såg det ut när vi spanade på våra gäster, vi var hela 75 personer som åt, lekte och drack och sjöng. Kanonkul!

Därefter bar det hem för ombyte och hämta lite alkohol för att bege oss till mellanfest hos Moa/Mickaela/Frida! Kanonkul också, Olle och Lina var glada iallafall. Därefter var det dans på Sivans som gällde och jag & Malin avslutade vid kvart i ett med en falafelrulle, SÅ VÄRT. Gottigott. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0