tiden som gått

 
Mamma snappade upp att jag i förbifarten sa att jag var sjuk, så vips dök det upp ett paket i postfacket med ovanstående innehåll. Mammor är bra att ha ibland alltså!
 
 
 
Lagom till att förkyldningen sa tack och hej så besökte jag min bästa syster och finaste lilla Alva. Den 22 mars är det beräknat att dyka upp en till liten bebbson så jag går och väntar på ett samtal mest hela tiden. 
 
 
I torsdags var det dags för Amår-dagen! Arbetsmarknadsdagen även kallat, ett 70-tal företag som ställde ut och ett ypperligt tillfälle för studenter att söka kontakt med näringslivet. En inspirerande föreläsning med Kristian Luuk hanns även med! Vi i KomMedia ställde upp med 9 arbetare och som tack för detta fick ordföranden i föreningen gå på Amårbanketten senare på kvällen (läs: JAG hihi). Mycket gott och kuligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0