styrelseonsdag

Idag har det varit en himla produktiv dag tycker jag minsann! I morse rullade jag till bibblan och läste typ härliga 40 sidor i en assvår engelsk bok vi har till denna kurs. Därefter hjälpte supersnälla Micke oss att installera ett program som behövs för att kunna ändra på hemsidan för KomMedia, och så genomförde vi ett styrelsemöte. Därefter cyklade jag och Lina i motvind och snöstorm till Willys för att inhandla gos-snacks och läsk till vårt lilla styrelsehäng vi hade här hemma nyss. Mysigt å hänga utanför styrelsemötena och tyckte det blev riktigt trevligt! Ett gäng gick ut, resten rullade hemåt och jag kollar Grey's Anatomy i brist på annat. Bra onsdag!
Imorgon är planen träning och bibblan återigen, sen ska vi hänga med Temadagsgruppen på kvällen för lite sammanhållningsfeeling där också, kommer bli toppen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0