söndag

Styrde lite förfest här hemma igår och så gick vi ut och svängde vår lurviga på Sivans, sjukt kul med massa folk! En kul grej när jag sen kom hem var att sovrumsdörren hängde bara på en av sina två gångjärn, mycket oklart hur det hände. Men man är väl handyman och hänger tillbaka kalaset, woho! Nåja. En annan kul grej som jag verkar lyckas med varenda gång är att halka på den förbannade isen på gångvägarna här och denna kväll var det mitt ena knä som fick ta smällen. Det är som att ha fått en extra knäskål, en blå/grön/gul/röd variant. 
Spenderar dagen i soffan med Lost och maaaaaaaat. Veckan som kommer tänkte jag skulle bestå av pluggiplugg och träning. Har inte tränat på 2 veckor pga sjukdom så nu ska jag komma tillbaka igen. Pepp på en hälsosam och produktiv vecka, tjoho!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0