på senaste tiiiiiiiiiiiiideeeeeeen

 
En smaskig frulle efter ett träningspass, namnam! Har fått dille på äggröra istället för de hederliga kokta äggen, lite variation iallafall... Annars standard-gröten och kaffet!
 
 
En dag i förra veckan bestämde sig torktumlaren i tvättstugan för att lägga sig ner och dö. Okej, tack vad kul, sa jag och hängde upp varenda strumpa i torkskåpet istället. Som om jag inte hade nåt bättre för mig liksom...
 
 
Samma dag som tvättstuge-kriget med torktumlaren var det även såhäääääär bra väder! SÅ GLAD. Hade ej gått ut lördagen innan så jag kunde ta mitt pigga huvud och gå en sväng runt sjön här i närheten. 
 
 
Haha oj vilken kass kvalla det blev här på datorn men, kontentan är iallafall att Dannemannen var och föreläste tillsammans med Filippa Knutsson (Filippa K) och Johan Skarborg (Academic Work) här i förra veckan, superinspirerande!
 
 
Vi kickade igång temadagshäng med en superfin tårta som Mallanbrallan styrt upp, i enighet med vår logga, hehe. Superduper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0