3 maträtter jag saknar en dag som denna

En dag som denna, dagarna innan CSN och med ett rättså tomt konto (finns pengar till 1 flarra vin samt till Sivans inträde på lördag, hehe, man har ju prioriterat rätt så att säga), längtar jag efter scampi-spenat-pastan på Vapiano plus ett glas rött. SÅ GOTT.
 
Dessutom när man för 29e dagen i rad äter havregrynsgröt till frukost, drömmer jag mig bort till Vurmas fantastiska lyxfrulle! Hemmagjord müsli, filmjölksbröd, CAPPUCINO, herre vad gott.
 
Mangosorbét i kön till Junibacken skulle icke sitta fel, förutsatt att vädret är inkluderat. I detta nu snöar det utanför mitt fönster samt termometern står på +1 grad. Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0