ops

Det har hänt mycket den senaste veckan som inte riktigt hunnits med att dokumenteras. Jag har för det första flyttat till en mindre (billigare!) lägenhet på andra sidan campus, riktigt mysigt och alldeles lagom för mig - supernöjd! En vacker dag ska jag ta lite bilder för sakens skull. När det var klart, har vi suttit inlåsta 9-16 två dagar i rad med slutseminarier för kursen, därefter en dag i solen med lite komplettering och sedan blev det visst helg igen.
Tanken var att jag och Larshammar skulle äta musslor innan vi åkte hem för sommaren, men alla möjliga fiskdiskar hade stängt och slut och fan och allt så vi lagade kungliga foliepaket med lax och allt möjligt på grillen, och så har vi hängt på uteserveringen och druckit rosé, och suttit i gräset och ätit vindruvor. SOMMARLOV.
Pumptömning i helgen och sedan fixa det sista här innan jag beger mig mot Stockholm för sommaren, 4 veckor ledigt och 6 veckor snurrandes sockervadd på Gröna Lund. Åh sommaren 2013 du är så välkommen!
 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0