12 juni

Dagen har varit.......... seg, men trevlig. Mötte upp Amanda & Anna för lite glass/fika, därefter vinkade vi adjö till Bäckman för sommaren och rullade ut till Grolls och ÖB (tänka sig vad man kan fynda på ÖB, älskart!, plus fixade med styrelsetröjor till hösten). Sen vinkade jag adjö till fröken Berglund också. Därefter har jag packat, packat och tvättat. KUUUUL.
 
Sista kvällen i Växjö innan sommarlovet börjar på riktigt och jag bosätter mig i Stockholm för en massor av veckor! Bäddat och tvättat, och äter upp lite av det sista som finns i frysen och två av de fyra sista äggen (väl tajmat till frukosten imorgon!). Har packat hela garderoben i två väskor och ser ej fram emot släpandet, dock ser jag fram emot mina 3 timmar i första klass på tåget, wohooo! Stockholm, imorgon kommer jaaaaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0