14 juli

Okej, en liten sammanfattning av läget just nu:
 
* Det är förjävligt svettigt i Rålis när det väl är blå himmel och sol. Blåser cirka noll meter i sekunden, jag lovar! Julia och jag testade igår och rann nästan bort tillsammans med svetten. En bra grej dock som fick oss på bättre humör var salladsbaren på Ica och även Brämhults lemonad - namnam!
 
* SC vid skiftbytet igår på Grönan: "Det är inte Sommarkrysset idag så det är ganska lugnt i parken" Ok vad skönt, tänker jag som jobbar fjärde dagen i rad till stängning. Kommer till Glasskammaren -> möts av 5 meter kö till respektive kassa. Där fick man, typ. Tack Emil :-)))))))))
 
* Jobbar idag och imorgon och sen är jag ledig i 3 dagar - heaven on earth. För att fira blir det AW med systrarna Persson imorgon, blir som min fredag typ fastän det är måndag -> tokigt.
 
Ja, det var väl det. Tackåhej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0