v3+4

 
En grötfrulle med ägg och kaffe i vanlig ordning.
 
 
Var på en förträfflig förfest med denna shot som de kallade för Vasaloppet, eller något Mora-tjosan typ. Likör 43, blåbärssoppa och ovispad grädde, mums filibabba säger jag iallafall!
 
 
Moa var soeeeet i trapphuset till la fiesta.
 
 
Jag bakade bröd och åt med ägg, mums!
 
 
En dag testade jag bananpannkaka (en banan+ett ägg+stavmixer=stek) med kvarg och hallon. Supergottigt! Målat och slipat samt klätt om kökssoffan har jag minsann också gjort, finfint är det nu!
 
 
Och dra mig baklänges men en dag här i veckan var det faktiskt blå himmel och sol (i kanske en timme) men ändå, det tackar vi för. Tack tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0