1,5 veckas snabbspolning


Dagarna innan första advents-helgen dök det upp ett stooort paket på posten i mitt namn -> världens bästa mamma hade varit i farten igen, julklappskalendern var ett faktum och jag blev lika glad som en tolvåring! 


Efter en alldeles för alkoholfylld lördag åt jag tacksamt från denna faaaantastiska buffé som kära Persson hade styrt upp, 1a advent ska ju firas hallao!


Pga bakisheten var påträngade och vi var extremt hungriga så var pizzan även välkommen. Söndagen avslutades med Solsidan och det var en DRÖM att få komma hem, byta sängkläder, och duscha. DRÖM.


Vardagslyx när den är som bäst; en helt vanlig tisdag blev extremt mycket bättre med lite sushi!


Mina ena adventsljusstake fick fnatt och lös starkare än solen själv, eeeh okej!


Hittade DRÖMMIG bok, dagboksmaterial jajjamen.


Fick värdefulla tips på mjölkpaketet.

Och jag och Persson bestämde hur vår (kommande) snögubbe ska se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0