torsdag & fredag

I torsdags, efter jag vinkat hejdå till familjen Nilssén, så tog jag mig i kragen och åkte till bibblan för att skriva ut en miljon papper och lägga de i rätt ordning, i ett a4-kuvert och posta till Växjö. Nu håller vi alla tummar och tår för att jag kommer iväg någonstans!
 
Och igår, jobbade jag en sväng och det var som vanligt svinvarmt (smälte bort typ) plus dagen till ära var det getinginvasion på Grönan, så spenderade dagen med gåshud pga äckliga flygfän plus med en sopborste i handen att dänga till dom med. Svängde in på GTs slutrea påväg hem och fick med mig två skjortor och en topp för 130:-! Plånboksvänlig shopping, jomantackar! Nu ska jag röja upp det sista här hemma, sedan svänga förbi Julia för att säga heido och äta pannkakor (de åker till Palma imörra) och sedan ta mig till Djurgården för ännu några timmar jobb. Nu kan jag dock börja nedräkningen till jag slutar för denna säsongen: lö, sö, må, on, to, fre. Sen slut. Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0