onsdag

Igår spenderades dagen först hemma med Julia å Tyris, film och tacos mitt på dagen - livet mellan jobb och plugg för oss båda. Efter att T blivit glad som en tolvåring över en hund att busa med, åt vi middag och tackade för oss, skildes åt och så mötte jag upp Lisa för att dela på 0,8 liter cola och bänka oss i biosalongen framför Känn ingen sorg. Hade hört så himla mycket fantastiskt om den så visst var förväntningarna höga, och den var ärligt talat inte på det viset jag hade förväntat mig, men ändå - helt fantastisk. Älskar Adam. Hur de vävde in så många låttexter i bara en mening här eller en skylt i bakgrunden av en scen. 5 av 5 hattar för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0