lördag > söndag > måndag

Lördagen bjöd på värmebölja och jag hann spendera en stund på Essingen med dessa badglada damer innan jag var tvungen att åka omvägen #1 till jobbet pga prideparad = inga spårvagnar i rull.
 
På jobbet var ingången till personalmatsalen såhäääär fin! Alla går även omkring med flaggor som representerar vilka språk man kan prata på sin namnskylt, och pride-dagen till ära fick man pyssla själv och tejpa fast en pride-flagga på namnskylten. Mycket fint!
 
Och i söndags kom M&T hem från semestern i dalarna, och hade med sig bland annat denna *tokiga* bricka. 
 
Igår jobbade jag stängning och kan meddela att detta är Grönan by night! Gillar alla retro-detaljer ändå, knappt så man tänker på de under dagen när det är tusen pers ivägen. 
 
Japp, det var de senaste dagarna a la instagram. Idag är det tisdag och jag är ledig = ska ta med mig fröken Persson under armen och åka lite karuseller till tonerna av herr Räisänen i bakgrunden. Därefter har jag endast 3 pass kvar på Grönan för denna säsong (ons-fre) och sen är det tack å hej. Mkt konstig känsla, skönt och tråkigt på samma gång. Oh well, mot duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0