30 augusti

Wops, blev visst inte så lätt att hinna uppdatera här när Växjö erbjöd en massa annat. Så, en snabb uppdatering från att jag åkte ner till Växjö igen comin' up:
 
För det första styrde vi upp en fantastisk måltid onsdagen innan torsdagen då jag begav mig mot Växjö. Det blev hemmagjorda burgare på Julias bakgård, mycket mycket gött.
 
Sen så rullade vi till Rose och drack öl samt dansade tills klockan slog halv fyra och vi sprang till nattbussen (vardags-utgångs-standard) 
 
Sen så kom torsdagsmorgonen från mordor. Bakisdöden. Maten i Linköping hjälpte iaf lite grann!
 
Till slut landade vi med bilen i Växjö. Dog matdöden en gång till pga hemmagjord pizza. Bakismat-succé! Somnade därefter som en stock. På fredagen lyckades jag med denna bravad, borra upp en hylla alldeles själv, tänka sig!
 
På lördagen satte jag mig bakom ratten för första gången på ett tag och styrde kosan med mamma bredvid mig, till Alsterbro och min kära syster samt denna goding som skulle namngivas! Charmigare unge får man ju leta efter. 
 
Jag och mamma lämnade tillställningen tidigare än de andra för att äta en sista måltid innan hon skulle köra hem igen på söndagmorgonen. Det slutade med en gigantisk tallrik moule frites på Kafé De Luxe för min del, namnam!
 
...... och nu måste jag äta lunch, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0