21 augusti

Alltså, härligt avbrott på dagen #1: 30 min massage. Man tackar man tackar, fick en Smartbox i presse i somras och valde då massage på ett spa här på Kungsholmen, promenadavstånd och allt. Känner mig som en sladdrig spaghetti nu, på ett bra sätt!
 
Annars har jag tvättat sista tvätten, tömt byrån, dammsugit under sängen och sånt där trist. Lagt fram kläder till imorgon. Alltså, hur gick denna sommar så snabbt?! Fattar inget, nu är det sista kvällen, sista allt, om ett dygn är jag någonstans mellan Jönköping och Växjö typ, om allt gått som planerat. Väldigt konstig känsla. 
 
Växjö är ju ändå rätt bra, såhär såg mitt september på instagram ut. Det väntas fest och äventyr, och även om plugget inte syntes mycket på bilderna så är jag som sagt sjukt taggad. Hösten är mer som än nystart för mig än någon annan tid på året, liksom 1 januari är ju internationella bakisdagen, kul att nystarta då - nä. Så, jag tar min sprillanz nya röda Moleskine och ser fram emot hösten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0