11 augusti

 
Här sitter jag och upptäckte nyss att datorn visst hade en kamera. Amen vad kuligt! I fredags jobbade jag min sista dag på Grönan, och igår var Frida på besök med sin kompis Eva så vi rullade runt på stan och åt sedan middag på Vapiano med Kristina. En bra lördag helt enkelt! Idag ska jag kolla runt efter en namngivningspressi till min lilla systerdotter som ska namngivas om 2 veckor. Sedan är det någon form av tradition att Grönan har pubkväll på söndagar, detta har gått mig förbi då jag inte kunnat joina eftersom någon person bestämde sig för att ge mig alla öppningspass varenda måndag dessa veckor jag jobbat. Såatteee, bättre sent än aldrig, ikväll ska jag förbi! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0