helg

I helgen var min bästa Andrea här på besök! Så himla kul. I fredags hämtade jag henne vid stationen och vi tog bussen hem till mig. Drack lite te och babblade, sov bredvid varann i min 120-säng som om vi vore 16 år igen. Fint. Sen på lördagen besökte vi brunchen tillsammans med Jossan och åt oss spy-mätta på våfflor, kaffe, äggröra och allt möjligt. En sväng in till da city och ett besök på systemet senare så befann vi oss utanför Fidde som flyttade till campus. Det skulle grillas! Vädret till trots blev det väldigt gott och mysigt med några filtar och lite öl. Därefter rullade vi hem till mig och styrde lite förfest innan vi gick och dansade loss på Sivans! Superkult alltihop. Somnade vid 2-halv 3 snåret och åt pizza till frukost innan jag följde fröken till bussen. TOPPENHELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0