en bättre film

Efter en dag full med bockande av check-listan, bland annat ett blåsigt varv runt sjön här (orkan-feeling, typ när man stoppar ut huvudet ur bilfönstret på motorvägen, den blåsten), och 4 timmar på bibblan med en massa gjort, kändes det välförtjänt med jordgubbspaj och film med mannen här ovan. Eller ja, alltså jag, Bäckman, Malin, Lina och fröken Frid tittade på en film där han var med. Ej med honom i soffan. Hade varit trevligt dock. Hursom - Studio54 här idag så hela trapphuset är fulla av 70-tals folk och afro-peruker, fantastiskt! Skönt att jag ej behöver vara bakis imorgon och gå ut i trappen dock för det stinker alkohol långa vägar, hehe. Kul för övrigt bakis-pack dock, mohaha. Imorgon ska det bli 12 grader och soooool så planen är grill och gräs-häng för hela slanten - peppen! Nu ska jag se det allra sista avsnittet av Lost, everrrrr. Herregud, vad ska jag göra nu om kvällarna?!?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0