växjö a la instagram

 
Första 1,5 veckan var det nollning, man hann inte med mycket instagram alltså. Vinbrännboll, såpalekar, poängjakt, förfester, utgångar, utbytesstudents-fest, crawl, "Moa kollar stjärnorna", "Lina är glad i solen" och män i klänning och MYCKET mer. Och juste, skolan började! 
 
Marängsviss och pizza, grötfrukost x2. Fyllde 21 mitt i virrvarret och våldgästade min kära syster för en hemmagjord smörgåstårta och myshäng med bästa barnet.
 
 
Fest fest och åter fest. Bra häng med hästar och bra upphängning av tvätt! Man får vara kreativ. 
 
 
I slutet på september tog jag en vända upp till Stockholm med Martin för att hämta alla mina saker, jag hade nämligen blivit med lägenhet! Supernajs. Mer fest, after school, och inflyttningsfest hade jag. Bra samlande av burkar och sånt i sjutton påsar, kändes det som iaf. Någon gång måste man ju plugga också, det gjorde vi. Första tentan, check!
 
 
Det blev fint höstväder någon dag och det firades med promenad! Man får ta vara på de soliga dagarna i Sveriges regningaste stad. Hämtade ut engångskamera-bilder från nollningen också, haha. Och vi bilade till Stockholm en helg, tjoho!
 
 
I Stockholm var det också höstigt och fint som vanligt. Vurmahäng, pastamiddag och härjande med piñatan. Fin helg!
 
Och denna helgen var alltså nyss, sen dess har jag hunnit med en hel del, men det blir en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0