JUNI

Insåg att den här fantasifulla och otroligt uppdaterade bloggen inte har ett uns sommar i sig! Sommaravslutning till Växjö på direkten, ett hopp på typ 3 månader. Har rotat fram lite bilder så ska vi se vad jag egentligen gjorde i somras! JA!
 
 
Vi gjorde egen pizza och besökte därefter wokhouse och dansade till allt från LMFAO och Justin Bieber till Magnus Uggla. Och ja, fin form och fint väder, hehe.

 
Sa hej och hejdå till min finaste och bästa Andrea som flyttade till Berlin en regning dag i mitten på juni. Så himla tomt och konstigt blev det. Hon är bäst.
 
 
TOG KÖRKORT! Woop woop. Så himla skönt!
 
 
Jobbade i 2 månader på Gröna Lund! Roligaste jobbet hittills. Lite slitsamt ibland med långa dagar och oklara kunder med orimliga krav och jobbiga idéer, men med skönt väder, sköna kunder och gulliga kollegor så var det ändå tiptop.
 
 
Otaliga vinkvällar, vurmafikor, middagar och luncher, nomnom.
 
 
Träffade också mina (bästa) gamla chefer och min fina Vilma där i slutet på Juni. Bra människor det där!
 
 
Avslutade juni med en finfin eftermiddag och kväll på Mickaelas landställe i Årsta havsbad, grillat och kubb och massa finfint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0