JULI

 
Jobbade mest hela dagarna i juli. När jag inte gjorde det så skypade jag tillexempel med min bästa Andrea. Man kan vifta på näsan till exempel.
 
 
Jobbelijobb.
 
 
En kväll på Debaser, woop woop! Efter några åkturer på Grönan med Johanna, jaaa. Mysigt!
 
 
Drack smoothie och åt en Lotus special som alltid, med fina Fanny mitt i sommaren. Kan det bli bättre eller?
 
 
God matmånad! Nomnomnommm...
 
 
Några dagar i juli hade jag mina bästa smålänningar på besök, min syster med man och bästa Alva! VI hann med både Gröna Lund och Junibacken. 
 
 
Den 12 juli blev det klart att jag skulle befinna mig i Växjö i tre år framöver.
 
 
Firade bästa Juuuulia som fyllde år, tjoho!
 
 
En annan söndag åt vi tacos och glass å maränger, nomnom!
 
 
Det var ett par stekvarma dagar i juli så på rasterna på Grönan så åt jag glass för fulla muggar, och någon dag med 30 grader i skuggan så kom våra fina chefer med slush på bricka, haha. Då vet man att det är varmt!
 
 
Hängde med min finaste Sofia på hennes tak en kväll. Hon är bäst.
 
 
En nostalgitripp med pommes och öl på Treat, tjoho! Thorildsplan gjorde en karta över sin incestfest. Blev typ 1,5 a4. Hehhh? Och det fick avsluta juli, woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0