AUGUSTI

 
 
En lördag i augusti åt vi frukost i Vasaparken, åt middag hos Maja och gick till Trädgården. På söndagen därefter mådde man inte tiptop men lite hallonad och sallad i Humlegården gjorde susen, sen åt vi pizza på kvällen på Essingen. Finfin helg! (Lisa är bakis hehe)
 
 
Åt pannkakor hos Lisa och jagade getingar för fulla muggar. Sen var Andrea hemma en sväng och jag skulle köpa resväskor i Barkarby, där det fick för sig att börja monsun-regna. Inte ok.
 
 
En torsdag i augusti var jag på Gröna Lund med Leona och hennes kompisar. Finfint väder och tokgod grillbuffé!
 
 
 
Julia var glad och fin en kväll, sen styrde vi minikräftskiva, och klappade på Tyra som hade vuxit som en raket. 

 
 
 En vecka i Berlin! Så himla fint. Bästa Andrea.
 
 
Började packa packa packa inför Smålandsflytten.
 
 
Sa hejdåååå till de här töntarna. Åh så sämst det kändes att åka...
 
 
Coolast i stan ju!
 
 
Tog mitt pick och pack och flyttade till Växjö en måndag i slutet på augusti. Stannade hos finaste barnet och min syster några dagar innan också. Det får nog minsann avsluta augusti, nu är mitt liv i Växjö och det känns bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0