20 oktober

I veckan har det mest varit pluggande inför seminariet vi hade i torsdags. Man fick ett speciellt och två generella kapitel tilldelad sig som man skulle kunna som rinnande vatten, så det var lite nervigt innan men det gick nog helt okej. 
Jag var även på Ullared i tisdags med min syster, woop! Så kul. Köpte lampor, städprylar, julpynt och massa annat bra å ha. Supermysigt men det var typ världens längsta dag för de hämtade upp mig klockan 6 på morgonen, och jag var inte hemma förrän vid 9 på kvällen igen. Lite trött var man, jaaaaa.
Igår var det ingen vanlig dag! Nä, det var faktiskt Linas födelsedag. Fina Lina fyllde 23 år igår och vi firade med marängtårta och chokladbollar (nyttiga dock), cheesecake med passionsfrukt, jordgubbar och kaffe och saft(!). 
På kvällen rullade vi hem till Amanda och firade henne i efterskott och firade hennes nya lägenhet! Superfint hade hon fått det, och vi gick efter lite lekar och massa vin till Stallet och danzade i några h innan man kände sig trött och helt slut. Finfin vecka!
 
Nu på torsdag har vi nästa seminarium på nästa bok, så jag vet vart jag kommer att befinna mig i veckan - bibblan 8-18 typ. Läsaläsaläsaläsa. En engelsk bok dessutom. Har bett mamma (min personliga jultomte) skicka ner ett engelskt lexikon, hehe.
 
 
Grattis finis, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0