sunday

 
Favoritsyssla på söndagar: Fylla i veckans uppslag i almanackan. Dör utan min almanacka, den är bäzt.
Stör mig på #1: Folk som smaskar apelsin så det sprutar apelsinsaft ur mungipan och sörplar och har sig på tunnelbanan(!)! Please don't.
Stör mig på #2: Att jag hade missat att högskoleprovets anmälan hade stängt, hahaha fml nåja då slipper jag det där helvetesprovet för jag kommer nog in ändå. Kul att motionera hjärnan ba.
Can't wait: SUSHInight på torsdag, mmmm gottigt det ska bli.

Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av Tunnelbanan (hehe) som jag missade i veckan och sen ska jag försöka sova, kommer gå sådär eftersom jag är superutvilad nu men nåja, läsa en bok eller göra något tråkigt så man blir trött ba för imorgon står klockan på 05:29. Har något slags tics för att ställa klockan prick exakt på minuten 50 minuter innan tunnelbanan går. 10 minuter snooze och 10 minuter att gå till stationen. 30 minuter zombie framför spegeln och något slags försök till att klä på sig. Imorgon kanske man för övrigt skulle ta och träna lite, det vore allt nåt! Det här med en gång i veckan gick visst inte toppen, men har ingen ork/hinner aldrig när jag som i veckan jobbat typ 6-17 och 6-18 med oflit men ändå. Går hem och äter och dör i sängen. PeppeN på livet!!!!!!!!!! 

Nåja, tack och hej finhelgen och välkommen v10 vad har du på agendan för mig tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0