bowling och öl

Japp, igår var vi ett gäng från jobbet som satte på oss bowlingskorna och bowlade i inte mindre än två timmar. Peter trollade med knäna och kirrade VIP rum och kompispris, woop! Tre banor och 9 sugna spelare och massor med öl. Jag var iallafall inte sämst, men inte bäst heller för den delen. Peter "Jag har ju brutit tummen" vann såklart, fastän hans kompis försökte lära mig hur man kastar iväg och skruvar bollar till höger och vänster så gick det inte riktigt in, hehe. 
Det spårade ut mot slutet och jag kastade kloten mellan benen bakåt istället, gick typ bättre än det vanliga viset. Hälften av oss tog tunnelbanan till söder och fortsatte dricka öl samt shotta tequila(!) medan den andra hälften gick hem till Madicken och åt våfflor. Mötte upp Julia, Mathilda & Fiskisgänget sen och åt en möglig macka från 7-11. OBS ÄT ALDRIG DÄR BLÄ DOG ÄCKELDÖDEN. 

Bra kväll ändå, spånar redan på nästa get together! Biljard, lasedome, kareoke?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0