FRI SAT SUN

Ställer ölen på soffan hemma hos chefen och man får sparken :(((((( Haha ne skoja ba. Men jobbigt att hon ser allt! Höken.

Friday och jag hängde i Brommis och så åkte vi in till Fasching, hade så himla skoj i kön med dessa grappar, Benjamin och Fredrik. Gick aldrig in för tiden flög iväg och Julia & co kom ut så vi åt på BK och åkte hem, haha. Älskart! 


Hängde hos Lehman/Torsten efter att jag tvättat på söndagen och åt sushi samt tittade på KYSS MIG (knasig film för övrigt) och tog fula MacBookbilder. Julia har ett helt bibliotek på sin dator med mig i min finaste skepnad, hehe. Lehman där uppe har vitkålständer..... Inget konstigt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0