påsk

 

Inledde skärtorsdagen med 6h jobb för att sedan ta bussen ut till Bromma flygplats och det där lilla skruttplanet som skulle ta mig till Kalmar och Alsterbro, där min kära syster och lilla skitunge till systerdotter bor.
 
 
Nämligen den här lilla skruttan. På långfredagen tog vi bilen till ett barnkalas där det serverades pannkakor och bullar, samt massor med lek och galna bebisar.
 
 
BÄST.
 
 
En kväll skruvade vi (Cissi) ihop miniköket som lillskruttan skulle få i present. Och en annan kväll var det tequila-fiesta.
 
 
Den 8 april fyllde min bästa unge 1 helt år! Firade med att badas födelsedagsfin för att sedan bjuda in till kalas med mina hemmagjorda vimplar och Martins mammas marängtårta (mmmmmmm.....).
 
 
Dricka snoppdrinkar och lite påskris.

Ja, det var väl det typ. Hejdå Småland, vi ses snart igen (iallafall i höst)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0