aprilapril

 
Fredagen spenderades på Jalla med inventering, woop. Gick som smort, man är ju kungen. Belönade mig med ett S-märke mmm... Åt lite sushi och drack lite öl i vanlig ordning efter jobbet och rullade hem och sov 10 timmar sen. Välbehövligt och hur skönt som helst.
Igår snöade det???????????????? Väldigt oklart. Kan det lägga av med sånna där töntfasoner thank you very much.
Mötte upp Sofia vid halv sex-snåret för att fika egentligen men lät mig övertalas till en sväng förbi Viking bar istället, mycket underhållande och knäppt att vara där vid den tiden då det bara sitter gamla gubbar med varsin plankstek vid borden istället för knappt myndiga med 3 glas bärtz var. Nåja, trevligt hur som. Åkte hem och hängde med min lilla mami som för en gångs skull inte åkt upp till dalarna över helgen, mysmys!
Idag älgade vi iväg till kära Ikea för inhandling av lite födelsedagspryttlar men jag kan som vanligt inte hålla mig och kom därifrån med typ tallrikar och vinglas samt handdukar och massa annat nödvändigt (...). Köpte även ett par easytone att ha i sommar på mitt bästa sommarjobb. Det var väl den helgen, har gått supersnabbt så skulle inte bangat på en dag till, men nu kör vi 3,5 dag och sen flyger jag ner till bästa systern med bästa ungen och firar påsk. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0