t o r s d a g

JAG DÖR VAD TRÅKIGT DET HÄR ÄR. Alltså nej, att växla mellan strepsils, noskapin, quilla simplex, soffan, sängen, idol på tv4play, alltså nej! Hatar det. Hade jag kunnat ta en promenix i det fina vädret - amen då hade jag ju såklart gjort det! Men när varje steg ger mig hostattacker utan dess like så är det liksom ingen idé.
Imorgon kanske jag orkar plugga lite körkortsteori iallafall! Beger mig om en vecka mot myggtätare trakter för att få det där rosa kortet gjort. Ska bli skönt!

Under tiden roar jag mig med:
* VeckoRevyn (tack mami)
* Säsong 1 av Hawaii Five-0
* Pilla mig i naveln
* Skapa några slags framtidsplaner med utgångspunkt i att jag BLIR FRISK typ... imorgon???
* Och lyssnar på fantastiska Melissa:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0