lemon sorbet

Jaha. Det deppigaste är att jag inte ens blir glad när m&t kommer hem från jobbet så man får lite sällskap. Nej, det betyder att en heeeel dag har gått - och VAD har jag åstadkommit?! Nä, precis. Äter citronsorbé och tittar ikapp alla idolavsnitt jag har missat.

Sen har jag laddat ner alla avsnitt av första säsongen av Hawaii Five-0, men datorn laggar så mycket???? Får damp snart. Inget laddas ner/streamar och det är endast VLC player som är öppen men ändå, efter typ 10 min så hakkkakkkakakakar det? Dör. Ahhhhh. Nåja. Får lösa det dääär! Fläkten är väl paj så mycket som jag haft den på täcket denna vecka eller vad vet jag.

Nåja, tillbaks till citronsorbén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0