en alldeles förträfflig söndag.

Dagen började med en fenomenal frulle som vanligt, därefter rullade jag in till gamla stan för att möta uupp min alldra bästa Sofia som var i stan några dagar innan hon skulle vidare till Hawaii och USA. Vi drack kaffe och pratade bort tiden. Skulle ta en genis via slottet men det gick rätt dåligt med avspärrningar och vi var ungefär de enda som inte var turister. Fotade för syns skull typ. Så vi smälte in lite.

Hon var fin som vanligt, och vi hittade en buss som tog oss ut till gärdet och en till kaffe hos Aline på TV-kaféet. Lyfte på hatten och begav mig mot Aspudden, det var ju för sjutton 2km loppis!

Mötte upp Julia och lämnade Sofia i Slussen, åkte mot Aspudden. Var inte tänkt att jag skulle gå för skulle hänga med Sofia men hon hade gäster hemma så jag hakade på Julia istället! Kanoners, bara att vi var trötta på allt folk efter 2 minuter/50 meter. Hittade Fanny & Victor, varav den senare åkte hemåt och vi tre satte oss och åt indisk mat! Åh så gottigt det var. Har en ful bild på Julia som äter också men den skippar jag nog, hehe. Åkte hem och hade matkoma för mig själv sen, men fin dag och bra laddning inför veckan som lurade runt hörnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0