3 fredagsgrejer

Vill egentligen bara vira på mig en stor halsduk, snöra på mig kängorna, sätta på mig den här fantastiska röda tröjan jag köpte för en vecka sedan (som jag inte hunnit använda då jag bara gått och kliat mig i baken i mjukisbyxor i princip). 

Går och sniffar på den här parfymen jag fick när jag fyllde år. Fantastiskt gott luktar den!

Som sagt, vira på sig halsduk + lite parfym och gå UT. Det är för sjutton 20 grader, blå himmel och sol!!!!!!! Jag avlider snart. Tror jag ska gå en sväng om så bara till ica. Ja, that's what I'll do. Får sluta tänka på engelska också, blir så knepigt när det blandas men vad gör man om man har lyckats kolla igenom 12 avsnitt H5-O på typ 3-4 dagar. 

Ska helt enkelt samla energi. Duscha(!), klä på mig och rulla till Ica. Deadline? Innan de stänger. (Pratar inte högt om att det är ett Maxi som stänger kl 22, hehe)

Kommentarer
Postat av: emelie

ahh älskar clean

2011-10-15 @ 22:59:47
URL: http://vidunderligalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0