PILLERILL

Jahopp. Så har man en tid på närakuten ikväll rå. Måste kolla så allt står rätt till, att jag verkligen kan jobba imorgon. VILL verkligen jobba imorgon. Går mig själv på nerverna verkligen. Ovan är vad jag precis smällt i mig. Mumz. Multivitaminer, selen, zink, mot rethosta, mot slemhosta. Vet liksom inte om jag har antingen eller, ringde läkemedelsverket och det går finemang att kombinera. Så då gör jag väl det då. Har nu 3 avsnitt kvar på första säsongen av Hawaii Five-0. Kul då att det är 24 avsnitt och jag började kolla i typ tisdags. Känns som en effektiv vecka.

Gjorde iaf något effektivt igår, eller något annat än att sitta hemma. Mötte upp Joanna och Fanny för att bjuda på dagen-efter-inflyttningsfest-frukost på Vurma på Birger Jarlsgatan. Det var gott och så gick vi en sväng på stan tills vi behövde en fika till, hehe. Saturnus denna gång. Så himla fint, dock dyrt som attans. Men ibland får man väl unna sig en te för... 47kr? Haha, nåja. Ska plöja de där 3 sista avsnitten nu. Läsa en bok också, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0