kanelbullens dag

Kanelbullens dag idag, 4e oktober. Kul att jag antagligen inte kommer få äta en endaste liten bulle. Tänker att jag får äta en imorgon i efterskott eller någonting i den stilen. Kul också att vi antagligen har ett fetingbra offer på caféerna > massa kanelbullar bakas > nybakta finns hela tiden. Dör lite inombords. Hur som heeeelst. Får äta yoghurt med kanel på så får man lite kanelbullekänsla iallafall. 

Idag ska jag utföra great things förresten, har rollat min jacka där halva halsduken alltid luddar av sig på. Då den är svart och i ull så fastnar och syns allt! Sämst. Gick åt en halv såndär roller, hehe. Såg ut som kriget hade svept förbi här...... ett projekt är alltså att köpa en halsduk som inte luddar av sig något så förbannat mycket! Typ en orange eller röd tänker jag mig. 

Ska även slå en signal till körskolan för att höra när mina körtider är, så jag kan boka bussbiljetter dit och hem igen. Kanoners ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0