i'm alive


Har bosatt mig i Ludvika för två veckor framöver. Tar körkort och pillar mig i naveln typ. Har bråkat med The Phone House så nu har jag en internetpinne i en vecka iaf, alltid något! Lite läskigt med lägenheten här att det är lyhört typ bara i hallen så ibland låter det som det är någon här inne? Knas. Det är iaf fruktansvärt nära till körskolan, ser dörren från balkongen så det tar > 1 min att gå dit. Både bra och dåligt, behöver ju typ inte lämna Högberget liksom.

Nåja, var iaf ner på bygden (hehe) två gånger idag (och JA vi bor alltså på ett BERG, pust och stånk, sorry mammsen men tror inte jag cyklar uppför detta Mount Everest) för att handla mjölk (speeennande) och bråka med TPH som sagt. Har även kört 2 lektioner och pluggat teori i 4h. Slut i lilla rutan. Ska titta på House strax och har lektion imorgon bitti kl 9 igen. Full rulle!!!! Ska tvätta därefter, och sen lektion igen vid 14. Teori vid 16.30.
På torsdag ska jag äntligen träffa några familiar faces då jag ska hem till my fake aunt så att säga, klappa på barnen och fika lite typ. Soft. Hoppas jag hittar dit, hehe. Den dagen jag går vilse i Ludvika kommer jag önska att jag hade en iPhone som kunde visa mig vägen, men nä...

Nog med ordbajs för idag. HEIDO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0