sometimes it lasts in love, but sometime it hurts instead.


Himmelsk röst. Jisses vad man bara ryser och vill lägga sig på rygg och titta upp på en stjärnklar himmel eller något i den stilen. Skivan går på repeat i iTunes och ger mig alldeles för mycket inspiration än vad som får plats i mitt huvud eller på timmarna som är kvar på dygnet. Det har förövrigt varit en riktigt skön uppvilar-helg. Ska betala den fetaste summan jag någonsin betalat idag, ska hitta ett par jeans att klippa av till shorts och leva i i sommar, därefter får jag leva på vatten & bröd för resten av månaden. Tömmer med andra ord nästan halva sparkontot idag. Och sen juste, måste köpa biljetter till London också, ska hälsa på bästa Sofia & co i början av juni. Finemang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0